fredag 14 oktober 2016

Bookhaul

De sista månaderna har jag knappt köpt nå böcker då typ alla våra pengar gått till bröllop och resan i samband med det. Men några godbitar har fått följa med hem.


Årets mest efterlängtade bok för min del, är minst lika fin som första boken! Att få uppleva allt på nytt! Har valt att köpa de engelska varianterna då jag tycker svenska översättningarna inte ger mig riktigt samma känsla.
Denna goding trillade ner i brevlådan i förra veckan, ett recex från Gilla Böcker, man tackar så mycket!
 Vem har inte väntat på denna bok? Stod så klart i Science Fiction bokhandelns kö inför släppet och frös rumpan av mig, värt det? JA.
I samband med att vi var i Skottland släpptes denna godbit och tror ni min lycka då de sålde signerade exemplar? Var helt lyrisk och visste inte om jag skulle dansa, skratta eller gråta..

 Jag har ju en förkärlek till roliga böcker med fakta om olika saker så självklart fick den här boken följa med hem och jag har spanat in flera av de jag ska köpa eftersom.
Ännu en utgåva av första Harry Potter boken, dessa är så sjukt fina! Ska samla på mig alla ( alla har inte släppts än) men priset ligger mellan 250-300 kr så blir vid speciella tillfällen.


 Det var det. Självklart har jag även en hel del böcker på min Kindle också samt att jag faktiskt tycker det är kul att lyssna på ljudböcker då jag är ute och går eller ska sova, så Storytel går varm dagligen.





1 kommentar: