lördag 22 oktober 2016

Fall into fantasy sammanfattning





För första gången någonsin har denna kvinna kört en hel Läs-a-lot och faktiskt tyckt att det har varit roligt hela tiden och njutit och prioriterat läsningen till den grad att det inte har blivit stress eller ett måste.
Jag hade som mål att läsa ut 3 böcker och uppföljde målet.
Jag lyssnade på Djävulsdoften av Mons Kallentoft
Jag läste ut The assassin´s blade på min kindle
Jag läste Högt spel av Leigh Bardugo i fysisk form

Jag har räknat ut det till cirka 1300 sidor vilket är extremt bra för mig på en vecka.

Han även läsa 25 % av Illuminae på min kindle samt lyssnat på 10% av Färjan på storytel.
Jag är mer än nöjd, har tagit mig ut på många promenader med ljudboken och läst istället för att slökolla på tv eller datorn.
Det låg på en bra vecka för mig och jag tog det verkligen i mitt tempo, var jag inte sugen på läsa någon kväll så lät jag faktiskt bli utan att få dåligt samvete, läsa ska vara en njutning fullt ut.

Jag valde dock bort att läsa illustrerade Harry Potter och the chaber of secrets för den vill jag verkligen njuta av varje sida och inte ha bråttom då jag läser.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar