måndag 14 november 2016

Bookhaul

Fått hem lite nya böcker senaste veckorna och är sjukt peppad på allihopa!

Game of thrones illustrerade utgåva som jag fick till ett pangpris innan de höjde det på bokus. ( såg dock nu att de sänkt det igen om någon är sugen)
Är så pepp på läsa den nu speciellt då jag älskar illustrationerna.




 Äntligen har Furthermore trillat ner i hyllan, hade tänkt börjat i helgen men livet tog mer plats så får se om jaghinner nu till helgen.
Sista delen i sagan om Turid, väntar bara på att de två första böckerna ska komma hem för serien verkar riktigt bra. Tack Berghs för recexet!

Ett till recex denna gång från Bookmark. Ska bli väldigt intressant att läsa den här boken då jag jobbar med b.la ryggmärgsskador.
 Kepler säpper nytt = Automatiskt köp. Utläst och recension är på gång!
 Hittade denna för 5 kr då jag var hem till Piteå, lycka kände jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar